Data: 14 października 2013
Zbudowanie odpowiedniej strategii marketingowej dla swojej firmy to sztuka – a coraz częściej działania marketingowe przenoszą się do Internetu. I to właśnie w poruszaniu się w świecie e-marketingu ma pomóc książka Artura Maciorowskiego.
Po przeczytaniu książki stwierdzam, że świetnie spełnia ona swoje zadanie. Autor kompleksowo zmierza się z tematem e-marketingu, prezentując różne narzędzia, za pomocą których można promować swoją firmę w sieci. Rozpoczyna on od tego, jak odpowiednio wyodrębnić grupę docelową naszego produktu lub usługi, a także jak wybrać media, za pomocą których warto do tej grupy dotrzeć. Każdy kolejny rozdział opisuje natomiast poszczególne możliwości marketingu internetowego, a więc promocję za pomocą strony WWW, wyszukiwarek internetowych, reklamy odsłonowej, bazy e-mailowej. Autor nie zapomina także o obecności marki w mediach społecznościowych i marketingu za pomocą urządzeń mobilnych.
Całość stanowi kompleksowy podręcznik, napisany w sposób prosty i klarowny (dużo wyliczeń, ramek, przykładów). Jest to książka godna polecenia każdej osobie, która chce wypromować swoją markę lub firmę w sieci – daje bowiem solidne podstawy wiedzy z zakresu e-marketingu, a przy okazji obfituje w przykłady praktycznego zastosowania danego rozwiązania.